Billboard Ads

Billboar ads here

Jawatan kosong terkini di Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) Disember 2015. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) sebagai :

1. Pemandu Kenderaan

Tarikh tutup permohonan pada 31 Disember 2015
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM)


SYARAT-SYARAT PERMOHONAN

Permohonan hendaklah dibuat dalam Borang Permohonan Jawatan yang boleh didapati melalui laman web Suruhanjaya Koperasi Malaysia (www.skm.gov.my). Sila nyatakan jawatan yang dipohon dengan lengkap dan tepat di penjuru kiri sampul surat dan dihantar kepada :

Pengerusi Eksekutif 
Suruhanjaya Koperasi Malaysia 
Menara Suruhanjaya Koperasi Malaysia 
Jalan Changkat Semantan, Off Jalan Semantan
Bukit Damansara, 50490 Kuala Lumpur 
(u.p : Pengarah Bahagian Sumber Manusia ) 

Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah disertakan dengan sekeping gambar berukuran passport, salinan kad pengenalan, sijil lahir, sijil-sijil persekolahan, kelulusan akademik dan dokumen-dokumen yang lain telah diakui sah

Tarikh tutup permohonan adalah pada 31 Disember 2015 (Khamis) jam 11.59 malam. Permohonan yang lewat, tidak lengkap atau tidak mengikut syarat diatas akan ditolak. hanya calon yang berjaya melepasi tapisan sahaja yang akan dipanggil menghadiri temuduga.

Tempoh sah laku permohonan adalah enam (6) bulan dari tarikh tutup ilkan dan permohonan yang tidak lengkap tidak akan dipanggil pada tarikh tersebut adalah dianggap tidak berjaya.

Syarat-syarat dan borang permohonan jawatan disini